przesunięcie terminu wyjazdu POMOCY

Formalności związane z wyjazdem do sanatorium - wnioski, skierowania, koszty, terminy, zwolnienia, itp.
Awatar użytkownika
madella
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Na forum od: 09 sie 2012 21:06
Oddział NFZ: Małopolski
Staż sanatoryjny: 3

przesunięcie terminu wyjazdu POMOCY

Post autor: madella »

wczoraj dostałam z nfz małopolskie pismo, że moja prośba o przesunięcie terminu wyjazdu jest bezzasadna. jestem nauczycielem przedszkola i derektorka nie zgodziła się, żebym jechała w październiku, poparła to pismem. I nic. Proszę o pomoc co mogę w takiej sytuacji zrobić, gdzie sie udać i z kim rozmawiać?
Awatar użytkownika
margot
W naszej pamięci
W naszej pamięci
Na forum od: 26 lip 2010 13:17
Oddział NFZ: Lubelski
Staż sanatoryjny: 6

Re: przesunięcie terminu wyjazdu POMOCY

Post autor: margot »

Witaj
Myślę , że powinnaś zadzwonić i porozmawiać .
Mój znajomy ( NFZ małopolski ) dostał przydział sanatorium od 2 listopada , ale niebył zadowolony , zadzwonił i miło poprosił a była jeszcze milsza Pani , która mu zmieniła datę wyjazdu i właśnie jest od soboty w Krynicy .
POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
madella
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz

Niestety w moim przypadku to nie zadziałało, byłam dzwoniłam i prosiłam ale niestety na nic.
forumowicz

Post autor: forumowicz »

madella pisze:wczoraj dostałam z nfz małopolskie pismo, że moja prośba o przesunięcie terminu wyjazdu jest bezzasadna. jestem nauczycielem przedszkola i derektorka nie zgodziła się, żebym jechała w październiku, poparła to pismem. I nic. Proszę o pomoc co mogę w takiej sytuacji zrobić, gdzie sie udać i z kim rozmawiać?

Derektorka- :roll: , do ręki "Słownik poprawnej polszczyzny " ! :shock: Nauczyciel przedszkola ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Nowe zdanie rozpoczynamy dużą literą.
Awatar użytkownika
madella
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz

Dzięki Rychu. Jesteś bardzo pomocny!
stokrotka
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum