Aktualny regulamin forów
- administrator
- Administrator
- Posty: 1530
- Na forum od: 28 lis 2008 22:27
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 1
Aktualny regulamin forów
1. Cenimy wolność słowa jednakże, każdy autor postu publikuje go na własną odpowiedzialność i ponosi prawne konsekwencje swojej wypowiedzi. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane odpowiednim organom. W tym celu rejestrowany jest host i IP komputera, z którego napisano posta.
2. Staraj się formułować wypowiedzi jasno i zwięźle. Cenimy też poprawność ortograficzną i stylistyczną pisanych tekstów. Wielkich liter używamy jedynie w miejscach gdzie jest to wymagane regułami języka polskiego.
3. Zanim wyślesz swoją wypowiedź na forum, zastanów się, czy rzeczywiście powinna ona być umieszczona w tym dziale lub w tym temacie. Posty nie na temat mogą zostać usunięte lub przeniesione do innego działu.
4. Staraj się by wypowiedź nawiązywała do tematu forum. Nie bój się zakładać nowych tematów.
5. Na forum nie umieszczamy reklamy lub kryptoreklamy.
6. Moderator lub administrator ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia, w szczególności postów niespełniających warunków regulaminu, zawierających odnośniki do innych stron (linki), nawołujących do przemocy, rasistowskich, pornograficznych, obraźliwych lub zawierających linki do stron o takiej tematyce.
6a. W przypadku zamieszczania w postach grafiki lub zdjęć, autor wypowiedzi oświadcza, że posiada prawa autorskie do tego dzieła lub zgodę jego autora na publikację dzieła.
6b. W przypadku zamieszczania w postach cytatów, autor wypowiedzi powinien podać źródło i autora cytowanego dzieła.
7. Nie mamy obowiązku kasowania postów nawet jeśli zażąda tego autor wypowiedzi lub jeśli Użytkownik zostanie usunięty. Umieszczone na forum posty stanowią integralną część wątków dyskusyjnych oraz służą dokumentacji działania forum.
8. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum moderator lub administrator może przyznać Ci ostrzeżenie. Za trzy przyznane ostrzeżenia Twoje konto może zostać zablokowane lub usunięte.
Jeśli powyższe Ci nie odpowiada, wyślij wiadomość do administratora z informacją o braku akceptacji regulaminu. W takim wypadku możesz zostać usunięty z forum.
Wszystkich obowiązuje też Regulamin Serwisu Nasze-Sanatorium.pl dostępny pod adresem
http://www.nasze-sanatorium.pl/regulamin.html
Powód: Aktualizacja Regulaminu
- administrator
- Administrator
- Posty: 1530
- Na forum od: 28 lis 2008 22:27
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 1
Re: Aktualny regulamin forów
Re: Aktualny regulamin forów
Mam pytanie: Czy po zamieszczeniu postu mogę dokonać w nim zmian lub coś z niego usunąć (np. nr telefonu). Czy trzeba poprosić Administratora? i jak to zrobić? Nie poruszam się jeszcze po forum zbyt sprawnie. Dopiero po zamieszczeniu zauważyłam, że mogę napisać prywatnego e-maila do konkretnej osoby, a nie zamieszczać telefonu na forum. Proszę o pomoc.
- administrator
- Administrator
- Posty: 1530
- Na forum od: 28 lis 2008 22:27
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 1
Re: Aktualny regulamin forów
- administrator
- Administrator
- Posty: 1530
- Na forum od: 28 lis 2008 22:27
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 1
Re: Aktualny regulamin forów
pkt. 3 dodano zdanie:
"Posty nie na temat mogą zostać usunięte lub przeniesione do innego działu."
pkt. 6 dodano:
"nawołujących do przemocy, rasistowskich, pornograficznych, obraźliwych lub zawierających linki do stron o takiej lub podobnej tematyce."
Dodano punkt: 6a o treści:
"W przypadku zamieszczania w postach grafiki lub zdjęć, autor wypowiedzi oświadcza, że posiada prawa autorskie do tego dzieła lub zgodę jego autora na publikację dzieła."
Jeśli nie zgadzasz się na warunki Regulaminu, wyślij do administratora wiadomość PW lub e-mail, a Twoje konto zostanie usunięte z Forum.
- andrzej1955
- Przyjaciel forum
- Posty: 19424
- Na forum od: 27 sty 2011 16:52
- Oddział NFZ: Łódzki
- Staż sanatoryjny: 10
Re: Aktualny regulamin forów
- andrzej1955
- Przyjaciel forum
- Posty: 19424
- Na forum od: 27 sty 2011 16:52
- Oddział NFZ: Łódzki
- Staż sanatoryjny: 10
Re: Aktualny regulamin forów
- administrator
- Administrator
- Posty: 1530
- Na forum od: 28 lis 2008 22:27
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 1
Re: Aktualny regulamin forów
Nic się nie zmieniło, praktycznie co dzień usuwam zdublowane posty lub przenoszę do innych działów nawet całe tematy. Wszystko w celu zachowania jako takiego ładu, w trosce szczególnie o tych nowych właśnie - by było im łatwiej wyszukać stosowną informację.
Staram się działać w tle by nie przeszkadzać forumowiczom w ich dyskusjach ale czasem każdy miewa gorszy dzień i tym razem nie usunąłem zdublowanego postu, a po prostu zamknąłem temat z odpowiednim dopiskiem by wiadomo było o co chodzi i by może ktoś to zauważył i nie popełniał tych samych błędów.
A propos wklejania, świadomie użyłem tego słowa gdyż nie da się z pamięci wpisać dwóch identycznych postów, było więc użyte proste kopiuj/wklej, a to już wyraz zwykłego lenistwa ze strony forumowicza. Takie postępowanie jest powszechnie piętnowane na wszystkich znanych mi forach.
Pozdrawiam
Admin
Re: Aktualny regulamin forów
Dzisiaj weszłam na moje forum SANATORIUM ZUS/OPŁATY? i do wczoraj było 10 stron i 90 postów a dzisiaj 11 postów i 2 strony.... proszę mi napisać..czy ja kohoś obraziłam? przyecież nawet nie używam niecenzuralnych słów.... Więc co jest przyczyną zdjęcia moich postów>
- administrator
- Administrator
- Posty: 1530
- Na forum od: 28 lis 2008 22:27
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 1
Re: Aktualny regulamin forów
Jeśli zerknie Pani w Regulamin Forum to znajdzie pani takie punkty:
3. Zanim wyślesz swoją wypowiedź na forum, zastanów się, czy rzeczywiście powinna ona być umieszczona na tym forum lub w tym temacie. Posty nie na temat mogą zostać usunięte lub przeniesione do innego działu.
4. Staraj się by wypowiedź nawiązywała do tematu forum. Nie bój się zakładać nowych tematów.
Pozdrawiam
p.s.
W sprawie usunięcia konta proszę napisać na priv.