Sanatoria z ZUS na Facebooku

Inne tematy okołosanatoryjne, nie mieszczące się w powyższych działach.
Awatar użytkownika
Jolanka
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 26
Na forum od: 20 lis 2018 11:42
Oddział NFZ: Małopolski

Sanatoria z ZUS na Facebooku

Post autor: Jolanka »

Witajcie
Czy Ktoś wie, z czego może wynikać mój problem z dołączeniem do grupy SANATORIA z ZUS-u na facebooku? Kilka dni temu wyraziłam chęć przystąpienia do takiej grupy, która zrzesza kuracjuszy z ZUS i cały czas mam komunikat "oczekujące"!
Czy ja robię coś nie tak czy może tam czeka się tak długo aż administrator zaakceptuje?
O tej grupie przeczytałam tutaj, podobno pojawiają się tam ciekawe info a ja jestem nowicjusz w temacie sanatoria więc każda wiedza może się przydać :D :D :D
forumowicz

Re: Sanatoria z ZUS na Facebooku

Post autor: forumowicz »

Jolu , grupa na Fb , nie ma nic wspólnego z portalem NS.
Bardzo możliwe , że są tam osoby , które tutaj także są zalogowane. Swego czasu jeden z kolegów forumowych usilnie namawiał na zorganizowanie takiej grupy pełnił tam rolę "guru" ustalając własne zasady ale czy to funkcjonuje to nie wiem .

pozdrawiam :)
forumowicz

Re: Sanatoria z ZUS na Facebooku

Post autor: forumowicz »

Witaj Jolu, jeśli któryś z Twoich znajomych na FB jest w tej grupie to poproś go o zaproszenie ,wtedy są większe szanse na akceptację.
forumowicz

Re: Sanatoria z ZUS na Facebooku

Post autor: forumowicz »

bibi pisze: 30 lis 2018 13:43 Jolu , grupa na Fb , nie ma nic wspólnego z portalem NS.
Bardzo możliwe , że są tam osoby , które tutaj także są zalogowane. Swego czasu jeden z kolegów forumowych usilnie namawiał na zorganizowanie takiej grupy pełnił tam rolę "guru" ustalając własne zasady ale czy to funkcjonuje to nie wiem .

pozdrawiam :)
bibi jedyna zasada w tej grupie opiera się na kulturze rozmowy, nic ponadto. Pozdrawiam :kwiat: serdecznie
forumowicz

Re: Sanatoria z ZUS na Facebooku

Post autor: forumowicz »