Dancingi czy Fajfy ? Wysowa Zdroj i nie tylko

Inne tematy okołosanatoryjne, nie mieszczące się w powyższych działach.
Bart40
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Posty: 115
Na forum od: 11 cze 2019 22:10
Oddział NFZ: Małopolski
Staż sanatoryjny: 2

Dancingi czy Fajfy ? Wysowa Zdroj i nie tylko

Post autor: Bart40 »

Jestem zielony w tym temacie wiec chcialbym posluchac opini doswiadczonych kuracjuszy co i jak ,zaznaczam ze jade pierwszy raz a kraza legendy o takich spotkaniach.
Za wszystkie opinie z gory dziekuje
Awatar użytkownika
Andrzej1958
Super Kuracjusz
Super Kuracjusz
Posty: 1788
Na forum od: 23 maja 2018 19:18
Oddział NFZ: Lubelski
Staż sanatoryjny: 5

Re: Dancingi czy Fajfy ? Wysowa Zdroj i nie tylko

Post autor: Andrzej1958 »

W Wysowej nie ma fajfów. Można tańczyć w Biawenie w kawiarni od godz 18. Podobnie w Instytucie Zdrowia Człowieka (Nad Parkiem) - też od 18. Podobno w Gliniku - nie wiem dokładnie, nie byłem. W restauracji Dziurnówka - od 18 jeśli dobrze pamiętam to we czwartki i soboty.
forumowicz

Re: Dancingi czy Fajfy ? Wysowa Zdroj i nie tylko

Post autor: forumowicz »

Jak nie ma jak są? W miesiącach październik i listopad i maj tego roku to średnio co dwa tygodnie naprzemian więc de facto co tydzien potańcówka z zespołem.muzycznym bądź DJ w Biawenie na sali konferencyjnej bądź w IZC na dużej sali gimnastycznej. Do tego codziennie w ICZ można potancowac na małym parkiecie w kafeii przy muzyce "puszczanej" przez barmana Marka lub Tereskę. Byłem również w maju i też tak trafiłem.ze w sobotę biletowana potańcówka na dużej sali a codziennie darmowa w kafeii.
Natomiast w Biawenie w kafeii (barze) zwał jak zwał kwestia tańcowania leżała i kwiczała bo było mniej niż zero. Wszyscy chodziki do IZC
Awatar użytkownika
Andrzej1958
Super Kuracjusz
Super Kuracjusz
Posty: 1788
Na forum od: 23 maja 2018 19:18
Oddział NFZ: Lubelski
Staż sanatoryjny: 5

Re: Dancingi czy Fajfy ? Wysowa Zdroj i nie tylko

Post autor: Andrzej1958 »