WYSOWA ZDRÓJ - noclegi dla gości
Zamieszczamy tu informacje o sprawdzonych miejscach. Do samych namiarów koniecznie dodajemy przynajmniej krótki opis uzasadniający polecenie.
Poza tym obowiązują wszystkie zasady z regulaminu ogólnego forum dostępnego tu viewtopic.php?f=2&t=10
- Felice
- Przyjaciel forum
- Posty: 20193
- Na forum od: 09 sty 2011 10:42
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 0
Re: WYSOWA ZDRÓJ - noclegi dla gości
W przypadku:
rezerwacji na 7 dni przed rozpoczęciem pobytu, rezerwaję można potwierdzić po wpłacie zadatku tylko telefonicznie
braku wpłaty zadatku do 14 dni od telefonicznego uzgodnienia terminu, rezerwacja może zostać anulowana bez informacji
rezygnacji w terminie 14 dni i później przed rozpoczęciem pobytu, ośrodek nie zwraca wpłaconego zadatku,
rezygnacji w terminie 14-30 dni przed rozpoczęciem pobytu ośrodek zwraca 50 % wpłaconego zadatku,
rezygnacji w terminie powyżej 30 dni przed rozpoczęciem pobytu ośrodek zwraca cały wpłacony zadatek
Faktycznie używają określenia zadatek czyli tak traktują przedpłatę.
Re: WYSOWA ZDRÓJ - noclegi dla gości
Zadatek to zadatek zaliczka to zaliczka
Temat ciekawy i na czasie.
Re: WYSOWA ZDRÓJ - noclegi dla gości
- sztani
- Przyjaciel forum
- Posty: 7051
- Na forum od: 28 gru 2012 09:59
- Oddział NFZ: Pomorski
- Staż sanatoryjny: 12
Re: WYSOWA ZDRÓJ - noclegi dla gości
Re: WYSOWA ZDRÓJ - noclegi dla gości
zakwaterowanie Ciebie w tym terminie, bo tego typu obiekty są zamknięte, to po pierwsze, a po drugie to
Ciebie do jutra obowiązuje zakaz przemieszczania się, a obie te sytuacje należą do okoliczności za które
żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. Pytanie tylko czy będą chcieli zwrócić kasę dobrowolnie, czy
też będziesz musiał poprosić o pomoc np. rzecznika z Biura Ochrony Konsumentów. Czasem jeden telefon
z tego biura potrafi doskonale rozwiązać taką sprawę. To biuro ma sporo możliwości prawnym do uzyskania
pozytywnego zakończenia takich spraw. W chwili obecnej możesz taką pomoc uzyskać nawet w formie telefonicznej.
Poza tym Twoja historia, to doskonały przykład na to, żeby zwracać baczną uwagę, że gdy rezerwujemy jakąś usługę
to bardzo ważną sprawą jest to, czy wpłacamy zaliczkę, czy też zadatek.
- Felice
- Przyjaciel forum
- Posty: 20193
- Na forum od: 09 sty 2011 10:42
- Oddział NFZ: Mazowiecki
- Staż sanatoryjny: 0