Kolejki dla uczniów ukończone 18 lat

Tu można inicjować tematy niemieszczące się w zakresie innych kategorii.
pata21
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz
Posty: 6
Na forum od: 12 mar 2013 16:45

Kolejki dla uczniów ukończone 18 lat

Post autor: pata21 »

Witam :)
Chciałam się dowiedzieć czy w NFZ są wyróżniane jakieś kategorie kolejek ?
jestem uczennicą technikum i skończyłam 18 lat . Byłam już raz w san dla dorosłych w grudniu 2012 r i teraz w lutym wysłałam nowy wniosek do NFZ .
z tego co wiem osoby uczące się mają przydział w wakacje i ferie i tak jak ja byłam w okresie świątecznym , tylko nie wiem czy dostałabym skierowanie już na te wakacje ? ;)
forumowicz

Re: Kolejki dla uczniów ukończone 18 lat

Post autor: forumowicz »

Witaj Pata21 :) ,nie ma przepisu byś mogła pojechać wczesniej z NFZ ,niż w ciagu 18 -miesiecy od ostatniego pobytu,nie od daty złożenia dokumentów. :!: :!:
Natomiast ,powinnas była dołączyć karteczkę do skierowania ,z prosbą by przydzielono Tobie sanatorium w określonym miesiącu.Ja tak zawsze robię i udaje sie ,poniewaz tam sa zwyczajni ludzie i uwzgledniaja takie prośby(może nie zawsze ale czesto).
Teraz to czekaj ,dostaniesz info o Twoim wyjeżdzie zapewne z dużym wyprzedzeniem,nawet paru miesiecy i po otwarciu kopertki ,należy szybko dzwonić do własciwego dla Twojego miejsca zamieszkania NFZ i poprosić o termin wakacyjny.
Nie martw sie załatwisz to .Pozdrawiam serdeczniusio młoda osóbko :lol: :lol: :lol:
forumowicz

Re: Kolejki dla uczniów ukończone 18 lat

Post autor: forumowicz »

Ponieważ byłaś w grudniu 2012 ,a nowy wniosek złożyłaś w lutym 2013 ,więc te miesiace już zalicza sie na poczet tych 18 miesięcy ,jakie powinnaś odczekać ,a napisz proszę ile miesiecy oczekiwałaś od złożenia tego pierwszego wniosku i gdzie jest Twój NFZ :?:
pata21
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz
Posty: 6
Na forum od: 12 mar 2013 16:45

Re: Kolejki dla uczniów ukończone 18 lat

Post autor: pata21 »