Forum Nasze Sanatorium. Opinie o sanatoriach. Forum o sanatoriach. Forum kuracjuszy.
Forum kuracjuszy, wyraź opinie o sanatoriach, poznaj opinie innych kuracjuszy nawiąż znajomość. Planujesz wyjazd do sanatorium, wysyłasz tam dziecko? Sprawdź informacje na temat swojego uzdrowiska. Porozmawiaj na tematy związane z leczeniem w sanatorium.
Forum Nasze Sanatorium. Opinie o sanatoriach. Forum o sanatoriach. Forum kuracjuszy.
Forum kuracjuszy, wyraź opinie o sanatoriach, poznaj opinie innych kuracjuszy nawiąż znajomość. Planujesz wyjazd do sanatorium, wysyłasz tam dziecko? Sprawdź informacje na temat swojego uzdrowiska. Porozmawiaj na tematy związane z leczeniem w sanatorium.
Witam, od 2 lat jeżdżę do sanatorium i od 2 lat zawsze jesteśmy jedną większa ekipą. Bardzo lubimy nasze sanatorium, a ponieważ nasza grupa jest już w nim rozpoznawalna jako grupa, pomyśleliśmy, że przygotujemy dla naszego sanatorium podziękowanie. Jeden z nas wpadł na pomysł takiej figurki szklanej, coś na kształt tego: [link]. Wypisalibyśmy na tym serdeczne podziękowania od naszej grupy. Myślicie, że to dobry pomysł. A może macie jakieś inne propozycje?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2017 18:28 przez administrator, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:usunięto link
Mnie się pomysł podoba
To miłe że chce się komuś podziękować za miły pobyt
Bardzo rzadko się zdarza by grupka kuracjuszy była zadowolona
To bardzo miły gest z Waszej strony
I podoba mi się to
zinda pisze:Witam, od 2 lat jeżdżę do sanatorium i od 2 lat zawsze jesteśmy jedną większa ekipą. Bardzo lubimy nasze sanatorium, a ponieważ nasza grupa jest już w nim rozpoznawalna jako grupa, pomyśleliśmy, że przygotujemy dla naszego sanatorium podziękowanie. Jeden z nas wpadł na pomysł takiej figurki szklanej, coś na kształt tego: [link]. Wypisalibyśmy na tym serdeczne podziękowania od naszej grupy. Myślicie, że to dobry pomysł. A może macie jakieś inne propozycje?