Jacku, studiuję wręcz medycynę alternatywną już 18 lat, bo ta akademicka nie ma zamiaru leczyć chorób nieuleczalnych, a alternatywna twierdzi, że nie ma chorób nieuleczalnych. Przez te 18 lat poznałem zbyt dużo przekrętów w medycynie akademickiej, żeby jej w cokolwiek uwierzyć bez głębokiego zastanowienia. Czytam dokładnie ulotki , a zaczynam od możliwych skutków ubocznych i wiem, że za dobrą sumę da się sfałszować każde badania, a koncerny farmaceutyczne na to stać aby kupić tzw. autorytety i wyniki badań. Znam momenty gdy medycyna idzie w dokładnie w przeciwną stronę niż powinna, okłamując cierpiących i dbając tylko o zwiększenie zysków.