Pokoje?

Planujesz wyjazd do sanatorium? Wyjeżdżasz do sanatorium, szpitala, chcesz się umówić z kimś kto również wyjeżdża w to samo miejsce w podobnym terminie? Chcesz dowiedzieć się co zabrać lub jak było? Tu możesz nawiązać kontakt.
Adamo1984
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz
Na forum od: 02 lis 2010 13:12

Pokoje?

Post autor: Adamo1984 »

Mam takie pytanie. Dostałem skierowanie do sanatorium i bardzo mi zależy bym dostał pokój jednoosobowy ,czy jest możliwość zarezerwować sobie pokój...? Słyszałem też że niektórzy jadą dzień wcześniej i wynajmują pokój na jedną dobę i później w nim zostają.Proszę was o pomoc jadę pierwszy raz do sanatorium i jestem naprawdę zielony w tym temacie.Z góry dziękuję.
leszek
Kuracjusz
Kuracjusz
Na forum od: 16 paź 2010 12:05

Re: Pokoje?

Post autor: leszek »

Witam.Prosze zadzwonic i sie spytac czy jest taka mozliwosc,ja wyjezdzam 24 listopad a zarezerwowalem sobie 2 miesiace wczesniej,zrobilem to przez email.pozdrawiam
Awatar użytkownika
phoenix
Pomocny Kuracjusz
Pomocny Kuracjusz
Na forum od: 04 lis 2010 05:39
Oddział NFZ: Wielkopolski
Staż sanatoryjny: 25

Post autor: phoenix »

A słyszałeś o czymś takim jak "łapówka" :lol: sorry CBA już mnie bierze,

jedzie ktoś do sanatorium we Wronkach?

A tak na poważnie, to tak jak kolego pisze powyżej. Jednak dla NFZ - ców to raczej nigdzie nie rezerwują miejsc.
Druga opcja jest taka . Gdy zajedziesz wal nie do recepcji, tylko do kierowniczki.
No i teraz wszystko zależy od Twojej inwencji :
ściemniasz, ładujesz, nadajesz, przywołaj jej przodków, poszukaj znajomych wspólnych, pochwal, doceń tak trudna pracę
czyli nasza nawijka .....
zonk....... gdy jest facet. :o
pozdro
leszek
Kuracjusz
Kuracjusz