Długopole Szpital Uzdrowiskowy Mieszko

Planujesz wyjazd do sanatorium? Wyjeżdżasz do sanatorium, szpitala, chcesz się umówić z kimś kto również wyjeżdża w to samo miejsce w podobnym terminie? Chcesz dowiedzieć się co zabrać lub jak było? Tu możesz nawiązać kontakt.
jemen2
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz
Na forum od: 18 lut 2014 10:06
Oddział NFZ: Dolnośląski
Staż sanatoryjny: 0

Długopole Szpital Uzdrowiskowy Mieszko

Post autor: jemen2 »

Bardzo proszę o informacje jak tam jest , co trzeba zabrać z sobą , czy daleko jest ze stacji PKP , jadę pierwszy raz , jestem zielony , pozdrawiam , jadę w ramach prewencji zus . Proszę o info , wyjezdżam na turnus od 24 lutego
jemen2
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz

Re: Długopole Szpital Uzdrowiskowy Mieszko

Hmmm, nikt tam nie był ?
julinka601
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Na forum od: 08 sie 2011 22:28

Post autor: julinka601 »

Byłam tam ponad 10 lat temu. Mieszkałam w nowo wyremontowanym budynku , nie w tym głównym "Mieszko', tylko w mniejszym ,po drugiej stronie ulicy i było ok.
Baza zabiegowa marna ale rehabilitanci życzliwi i sympatyczni. Jedzenie kiepskie. Długopole to dziura totalna, zero atrakcji. Od stacji PKP jest dosyć daleko ale są taksówki.
Byłam w lecie więc dobra pogoda , dzień długi, wypady do Czech i na wycieczki i dało się przeżyć.
jemen2
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz

Dzięki serdeczne , może coś się zmieniło przez te 10 latek , widzę ze mało popularne to uzdrowisko .
Pozdrawiam
jemen2
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz

I jeszcze jedna prośba , co tam trzeba mniej więcej zabrać z sobą . Dla jasności jestem facetem :)
polo481
Kuracjusz
Kuracjusz
Na forum od: 31 sty 2011 19:22
Oddział NFZ: Kujawsko-Pomorski
Staż sanatoryjny: 4

Post autor: polo481 »